Drogi Odwiedzający!
Musisz wiedzieć, że zbieramy o Tobie informacje i niektóre Twoje dane osobowe. Spokojnie! Wykorzystujemy je legalnie i w sposób nieszkodzący Tobie.

Dlaczego wyświetlamy tę wiadomość?

Chcemy, byś wiedział, że na naszej stronie jesteś bezpieczny!




JAK CHRONIMY I PRZETWARZAMY TWOJE DANE?

  • Zapewniamy, że traktujemy dane osobowe ze szczególną starannością i przykładamy dużą wagę do ochrony Twojej prywatności.
  • Twoje dane osobowe gromadzimy i przetwarzamy jako GOŁEMBIEWSCY SP. z o.o. SP. K., będąc jednocześnie Administratorem zbioru danych osobowych.
  • Podając dobrowolnie swoje dane masz prawo dostępu do ich treści, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, z zastrzeżeniem, że odmowa podania danych lub ograniczenie ich przetwarzania może utrudnić kontakt z Tobą.
  • Twoje dane osobowe gromadzone i przetwarzane są wyłącznie w zakresie i celu niezbędnym do realizacji usługi i nie będą przetwarzane w innych celach, nie będziemy również ich używać do profilowania.
  • Dane osobowe przechowujemy wyłącznie na terenie EOG.
  • Twoje dane osobowe gromadzone i przetwarzane są zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017. poz. 1219 t.j.).
  • Pamiętaj, że masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.
ROZUMIEM

MAZDA RX-7 FB 1985 – 49990 PLN – WARSZAWA

  • Marka Mazda
  • Model RX-7
  • Rok produkcji 1985
  • Moc 130 KM
  • Przebieg 106 247 km
  • Nadwozie Coupe
  • Paliwo Benzyna
  • Skrzynia biegów Manualna
49 990 PLN
Opis

Sportowa, lekka, idealnie wyważona, kręcąca się chętnie, wysoko i śpiewnie. Taka jest cała seria RX, czyli “Rotary eXperimental”. Rodziła się w Hiroszimie w drugiej połowie lat 70-tych. Dwukomorowy silnik Wankla zapewnił jej odmienność i wyjątkowość. Historia sportowych sukcesów zdawała się nie mieć końca… RX-7 zwyciężyła w 1981 roku w klasie w 24-godzinnym wyścigu Spa, ukończyła słynny Le Mans, uczestniczyła w rajdowych mistrzostwach świata Grupy B i zapewniła dwa tytuły w Brytyjskich Mistrzostwach Samochodów Turystycznych w 1980 i 81 roku. W Stanach Zjednoczonych RX-7 zwyciężyła ponad 100 razy na przestrzeni 12 lat startów w zawodach IMSA oraz wygrała w klasie GTU w 1979 roku 24-godzinny wyścig na torze Daytona. Naklejka po tym pamiętnym wydarzeniu znajduje się wciąż na szybie prezentowanego egzemplarza. Ta Mazda RX-7 FB urzeka wypieszczonym, oryginalnym stanem zachowania, pięknym burgundowym wnętrzem, a także takimi detalami, jak sportowe kolektory, kultowe felgi Ronal Turbo czy radio z equalizerem.

Mazda RX-7 FB
Rocznik: 1985
Przebieg: 106247 km
Pojemność: 1146 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 130 KM

Cena: 49990 PLN

Wyposażenie:
– radio z analogowym equalizerem,
– elektryczna regulacja lusterek,
– podnoszone światła przednie,
– hamulce tarczowe na obu osiach,
– szpera,
– amortyzatory Bilstein B6 i sprężyny,
– kolektor dolotowy Racing Beat (tuner Mazdy z epoki),
– kolektor wylotowy Racing Beat,
– felgi Ronal Turbo z epoki

UWAGA – dysponuję paroma tysiącami zdjęć z różnych momentów historii samochodu, dokumentujących liczne wykonane prace. Aktualnie stan samochodu jest na tyle bliski ideału, że ten konkretnie egzemplarz był wybrany przez Mazda Polska jako dobry partner do stania obok legendarnej Mazdy Cosmo z 1967 roku na Targach w Poznaniu.

Świetnie się prowadzi, dostarcza wielu cudownych wrażeń, rodzi tylko pozytywne emocje. Za kierownicą można się przenieść w inny świat, a uważne oko dostrzeże geniusz osoby tworzącej ten model. Oto najładniejsza kolorystycznie Mazda RX-7: białe zewnętrze z czarnymi detalami, burgundowe wnętrze. Oto Mazda RX7 z 1985 roku, z minimalnym przebiegiem nieco powyżej 62.000 mil. Samochód od nowości był w rękach 4 wyjątkowo dbających właścicieli, dzięki temu dziś jest w bardzo dobrym stanie. Jako aktualny właściciel dodam, że przez parę moich lat posiadania zrobiliśmy w tym samochodzie ogromną ilość prac, by cieszył jeszcze bardziej. Te prace wymieniam na końcu opisu.

Silnik Wankla jest oryginalny, nigdy nie był remontowany i jest w rewelacyjnym stanie. Auto posiada oryginalną i przepiękną burgundową tapicerkę, nagłośnienie z epoki oraz fabryczny lakier (z wyjątkiem jednego błotnika i przedniej atrapy). Samochód przeszedł trwające ponad 200 godzin odświeżenie detailingowe w firmie CavalloNero.pl, dzięki czemu trudno znaleźć egzemplarz w lepszym stanie.

Na wyposażeniu Mazdy jest także klimatyzacja, którą udało się uruchomić, jednak wymaga nabicia starym gazem, czyli w moim przypadku jednodniowej wycieczki, na co niestety nie znalazłem czasu, gdyż sprawna klimatyzacja nie była mi zwyczajnie potrzebna.

Samochód został zabezpieczony antykorozyjnie w firmie SztukaWyciszania.pl (na co jest wystawiony certyfikat), zamontowano w nim zawieszenie Bilstein B6 (przygotowane na zamówienie) wraz ze sprowadzonymi z USA sprężynami. Auto posiada bardzo rzadko spotykaną szperę w tylnym moście. Także układ hamulcowy jest usprawniony – zostały zamontowane nowe tarcze hamulcowe wentylowane przód i tył oraz odnowiono zaciski hamulcowe (piaskowanie, malowanie, nowe komplety naprawcze etc.)
Elementy gumowe w zawieszeniu zostały wymienione na poliuretanowe.
Układ wydechowy 2,5 cala z kwasówki zbudowała firma El-tec. Aktualnie dodaliśmy tłumik wewnętrzny w celu zwiększenia komfortu podróżowania.

Poprzedni właściciel znalazł i zamontował perełkę – kolektor wydechowy Racing Beat, który jest świetnym uzupełnieniem tego wyjątkowego silnika. Tak samo kolektor dolotowy Racing Beat, który jest pięknie wyglądającym i funkcjonalnym smaczkiem. Komplet wymienionych wyżej zmian sprawia, że mogę napisać w opisie 130 KM (według sprawdzeń na hamowni poprzednich właścicieli) i jest to znacząca różnica w stosunku do mocy fabrycznej, wynoszącej nieco powyżej sto koni mechanicznych.

Na koniec crème de la crème: niepowtarzalne, wyglądające rewelacyjnie felgi Ronal Turbo.

Generalnie nic nie cieknie, nie ma żadnych luzów, wszystko jest po prostu perfekcyjne. Do tego zachowało się wiele interesujących dokumentów z epoki, jak bardzo stare certyfikaty badań technicznych, które wyglądają jak najbardziej misterne dyplomy.

Gdybym miał wymienić minusy, to wskazałbym korozję występującą w trzech miejscach (drzwi od wewnątrz i próg), w postaci małych ognisk. Samochód ma też dwa parocentymetrowe przetarcia na lakierze, które wynikają z nieumiejętnego podejścia kogoś, kto kiedyś próbował polerować samochód. Absolutnie nie decydowałem się na lakierowanie, ceniąc sobie bardziej lakier fabryczny.

Gorąco polecam ten unikalny wóz.

Obiecana lista wykonanych prac:
– wymiana licznych elementów biżuteryjnych na nowsze lub nowe,
– nowe uszczelki lamp tylnych,
– nowe uszczelki drzwi,
– mocowanie osłony przeciwsłonecznej (wymiana uchwytu),
– wymieniona końcówka drążka,
– zabezpieczenie antykorozyjne podwozia wykonane, zdecydowanie profesjonalnie,
– nowa kopułka aparatu zapłonowego,
– nowy palec rozdzielacza,
– wymienione wyżej prace związane z regeneracją układu hamulcowego,
– wiele wymian płynu chłodzącego, po uprzednim płukaniu całego układu,
– wymiana świec zapłonowych,
– przewody zapłonowe Magnecor 100,
– naprawa dwóch felg,
– wyważanie felg przed i po sezonie,
– regulacja pasków osprzętu,
– wymiana płynu wysprzęglika,
– wymiana płynu hamulcowego,
– wymiana oleju i filtra oleju,
– wymiana filtra paliwa,
– płukanie gąbkowego filtra powietrza,
– usuwanie wgnieceń bez lakierowania (metoda PDR, firma Puller.com.pl),
– liczne testy, sprawdzenia itd.,
– wiele prac detailingowych, w tym korekta lakieru samochodu, polerowanie felg, pranie tapicerek.

Na pewno o większości prac zapomniałem.
Wszystkie wykonywaliśmy profilaktycznie i z zapasem, by samochód mógł bezawaryjnie pokonywać długie trasy. Mam do niego pełne zaufanie, nigdy mnie nie zawiódł.

Doskonałe zdjęcia: White Grizzly oraz K.lightart – automotive photography.

Zapraszam do zadawania pytań, kontaktu. Cena nie jest do negocjacji.

Telefon: +48 501 619 476
Miejscowość: Warszawa

Podobne auta

Mazda 3 2.0 122KM*Hikari*Manualna*Ref. 1033

Przebieg:
Rok produkcji:
Paliwo:
2 895 km
2019
Benzyna
Warszawa
99 900 VAT 23%

Mazda CX-30 2.0l 4×2 122KM* HIKARI + LUXURY PACK* ASO* Ref.1076

Przebieg:
Rok produkcji:
Paliwo:
2 580 km
2019
Benzyna
Warszawa
125 900 VAT 23%

Mazda 3 2.0 122KM*Hikari+Luxury Pack Automat Ref. 1023

Przebieg:
Rok produkcji:
Paliwo:
8 200 km
2018
Benzyna
Warszawa
107 900 VAT 23%

Mazda CX-30 2.0l 4×2 122KM* HIKARI + LUXURY PACK* ASO* Ref.1082

Przebieg:
Rok produkcji:
Paliwo:
5 098 km
2019
Benzyna
Warszawa
127 900 VAT 23%

mazda warszawa
ul. św. Wincentego 92
03-291 Warszawa

tel. 608 619 590
a.ignerowicz@mazda.warszawa.pl


Wyślij wiadomość

Zastrzeżenie: Informacje zawarte na tej stronie nie stanowią oferty w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz.
93 z zm.) i nie mogą stanowić podstawy do dochodzenia roszczeń w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży
konsumenckiej (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z zm.)